Concurs de recrutare pentru ocuparea unui post contractual de execuţie vacant de muncitor calificat – agent de pază și ordine

27 aug. 2024 | Carieră (anunțuri posturi scoase la concurs)

Prima pagină » Documente » Concurs de recrutare pentru ocuparea unui post contractual de execuţie vacant de muncitor calificat – agent de pază și ordine

Nr. 4456/21.08.2024

ANUNȚ CONCURS

 

Subscrisa PRIMĂRIA COMUNEI NĂSTURELU, cu sediul în Str. Giurgiului, nr. 154, sat Năsturelu, Comuna Năsturelu, Județul Teleorman, având codul unic de înregistrare/codul de identitate fiscală 4781141, prin Dănuț Florin CRISTEA – Primar, având în vedere prevederile Hotărârea Guvernului nr. 1336/08.11.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, respectând prevederile art. VII, alin. (2) lit. a) din OUG nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, cu modificările și completările ulterioare, organizează concurs de recrutare în data de 18.09.2024, la ora 1000 – proba scrisă şi  în data de 23.09.2024, ora 1000 – interviul pentru ocuparea unui post contractual de execuţie vacant de muncitor calificat – agent de pază și ordine, treapta IV, duratã nedeterminatã, cu normã întreagă, Compartimentul Fonduri Europene.

 

Durata normală a timpului de lucru este de 8 h/zi, respectiv 40 h/săptămână.

Concursul constă în trei etape: selecţia dosarelor de înscriere, proba scrisă şi interviu.

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul instituţiei  – str. Giurgiului, nr. 154, sat Năsturelu, comuna Năsturelu, județul Teleorman, în termen de 10 zile lucrătoare de la data afişãrii anunţului (pânã la data de 10.09.2024, inclusiv).

Selecția dosarelor are loc la data de 12.09.2024.

Proba scrisă are loc la data de 18.09.2024, ora 1000.

Proba interviu are loc la data de 23.09.2024, ora 10.

După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă şi interviu, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise şi a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

Condiţii generale de participare la concurs:

Concursul se organizează pentru ocuparea unui post contractual de execuţie vacante de muncitor calificat agent de pzaă și ordine, treapta IV  – Compartiment Fonduri Europene din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Năsturelu. Proba scrisă și interviul se vor susține la sediul Primăriei Năsturelu din Str. Giurgiului, nr. 154, sat Năsturelu, Comuna Năsturelu, Județul Teleorman,

Condițiile necesare și obligatorii pentru ocuparea postului:

  1. Candidații trebuie să îndeplinească toate condițiile generale prevăzute de art. 15 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, modificată și completată;

 

  1.  b) Condiții specifice:   – studii generale;

– condiţii de vechime în muncă de  minim 5 ani;

–  să facă dovada absolvirii unui curs în specialitatea de agent de pază și ordine;

– documente doveditoare referitoare la indeplinirea condițiilor specifice.

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant  persoana care îndeplinește următoarele condiții prevăzute de art. 15 din H.G. 1336/28.10.2022, cu modificările și completările ulterioare:


  1. a)
    are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
  2. b)cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. c)are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii  53/2003– Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. d)are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  5. e)îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  6. f)nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  7. g)nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
  8. h)nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1  (2)din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Bibliografia și tematica în vederea participării la concurs

Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicările, modificările şi completările acestora:

Bibliografia și tematica în vederea participării la concurs sunt următoarele:

  1. Legea nr. 319/2006 privind securitatea si sãnãtatea în muncã, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica CAP. III Obligaţiile angajatorilor – SECŢIUNEA a-4-a – Alte obligaţii ale angajatorilor – art. 12; CAP. IV Obligaţiile lucrãtorilor – art. 22, art. 23;
  2. G. nr. 1425/2006 – pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 319/2006 privind securitatea şi sãnãtatea în munca, republicatǎ, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica: CAP. V Instruirea lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă și CAP. VI Pericol grav şi iminent şi zone cu risc ridicat şi specific;
  3. OUG nr. 57 /2019 privind codul admnistrativ, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica: Partea a VI-a -TITLUL III- Personalul contractual din autoritățile şi instituțiile publice, Capitolul I – Prevederi generale aplicabile personalului contractual din autoritățile şi instituțiile publice;
  4. Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, cu modificările ulterioare, cu tematica Durata timpului de muncă;
  5. Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica: Secțiunea a 3-a. Paza în mediul rural

 

Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul Primăriei municipiului Năsturelu şi trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 35 Hotărârea Guvernului nr. 1336/08.11.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare:

  1. a)formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa  2 din H.G. nr. 1336/2022;
  2. b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. c)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. d)copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
  5. e)copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6. f)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. g)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. h)certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1  (2)din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  9. i)curriculum vitae, model comun european;
  10. j) alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului, conform condițiilor specifice.

Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituției, pe site-ul  www.primaria-năsturelu.ro sau la  numărul de telefon 0247368807, Secretar general U.A.T..

              

 

PRIMAR,

DĂNUȚ FLORIN CRISTEA

 

 

ROMANIA                                                                                                                  ANEXA Nr.  1

Judetul Teleorman                                                  La Contractul idividual de muncă  nr.    din

PRIMĂRIA COMUNEI NĂSTURELU

APROB

PRIMAR,

CRISTEA DĂNUȚ FLORIN

 

 FIȘA POSTULUI

 

 

  1. INFORMAȚII GENERALE PRIVIND POSTUL
  1. Nivelul postului : functie contractuală de executie;
  2. Denumirea postului : AGENT DE PAZĂ;
  3. Gradul/Treapta profesional/profesională:
  4. Scopul principal al postului: realizarea activității de pază și ordine în incinta unității .  

 

  1. CONDIȚII SPECIFICE PENTRU OCUPAREA POSTULUI
  1. Studii de specialiate: Studii generale/medii;
  2. Perfectionari (specializari): Diplomă (Atestat/Adeverință) eliberată de o instituție acreditată a competenței profesionale de AGENT DE PAZĂ;
  3. Cunoștințe de operare/programare pe calculator(necesitate și nivel) : nu este cazul;
  4. Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: nu este cazul;
  5. Abilităţi, calităţi şi atitudini necesare: spirit practic şi de observaţie, inteligenţă, logică, putere de concentrare, atenţie distributivă; să poată lucra sub presiunea timpului, adesea în condiţii de stres; o bună cultură generală şi profesională; abilităţi pentru lucrul cu publicul. 
  6. Cerințe specifice: persoană de gen masculin, aviz psihologic.

 

  1. ATRIBUȚIILE POSTULUI

ATRIBUȚII: 

AGENT DE PAZĂ ȘI ORDINE

 

  1. Efectueză serviciul de pază a bunurilor publice și ale locuitorilor în zona de lucru repartizată;
  2. Se autosesizează și anunță conducerea primăriei de izbucnirea sau derularea unui act de violență;
  3. Trebuie să cunoască locurile și punctele vulnerabile din perimetrul obiectivului, pentru a preveni producerea oricăror fapte de natură să aducă prejudicii publice;
  4. Păzește obiectivul, bunurile și valorile primite în pază și să asigure integritatea acestora;
  5. Menține ordinea publică în zona de lucru;
  6. Permite accesul în obiectiv numai în conformitate cu reglementările legale și ieșirea din incinta unității a persoanelor, mijloacelor de transport, materialelor, documentelor și altor bunuri;
  7. Nu permite acccesul în obiectivele păzite persoanelor aflate în stare de ebrietate;
  8. Oprește și legitimează persoanele despre care există date sau indicii că au săvârșit infracțiuni sau alte fapte ilicite în obiectivul păzit, pe cele care încalcă normele interne stabilite prin regulamente proprii, iar în cazul infracțiunilor flagrante, să oprească și să predea poliției pe făptuitor, bunurile sau valorile care fac obiectivul infracțiunii sau al altor fape ilicite, luând măsuri pentru conservarea ori paza lor, întocmind totodată un proces–verbal despre luarea acestor măsuri;
  9. Încunoștintează de îndată, conducerea unității și pe șeful ierarhic despre producerea oricărui eveniment în timpul executării serviciului și despre măsurile luate;
  10. În caz de avarii produse la instalații, conducte sau rezervoare de apă, combustibili ori de substanțe chimice, la rețelele electrice sau telefonice și în orice alte împrejurări care sunt de natură să producă pagube, să aducă de îndată la cunoștință celor în drept asemenea evenimente și să ia primele măsuri imediat după constatare;
  11. În caz de incendii, ia imediat măsuri de stingere și de salvare a persoanelor, a bunurilor și a valorilor, sesizează pompierii și anunță conducerea unității și poliția;
  12. Ia primele măsuri pentru salvarea persoanelor, a bunurilor și a valorilor în caz de calamități;
  13. Sesizează poliția în legatură cu orice faptă de natură a prejudicia patrimoniul unității și dă curs pentru îndeplinirea misiunilor ce-i revin poliției pentru prinderea infractorilor;
  14. Păstrează secretul de stat și cel de serviciu, dacă, prin natura atribuțiilor are accces la asemenea date și informații;
  15. Poartă uniforma și însemnele distinctive numai în timpul serviciului;
  16. Execută, în raport cu specificul obiectivului, bunurilor sau valorilor păzite, orice alte sarcini care i-au fost încredințate potrivit planului de pază;
  17. Transmite către locuitorii comunei orice corespondenţă dată de către personalul administraţiei publice locale;
  18. Îndeplinește orice alte sarcini încredintate de primarul sau viceprimarul comunei NĂSTURELU, județul Teleorman;
  19. Răspunde, după caz, disciplinar, material, civil, contravențional sau penal pentru încălcarea cu vină a obligațiilor ce îi revin;
  20. Are obligația de a respecta normele securității și sănătății în muncă, conform Legii nr.319/2006, cu modificările și completările ulterioare, precum și a altor acte normative care reglementează acest aspect;
  21. Respectă normele PSI, conform legislației în vigoare.

 

În cadrul îndeplinirii sarcinilor de serviciu, persoanele încadrate la Primăria comunei NĂSTURELU, sunt obligate:

  1. Să se prezinte la serviciu în deplină capacitate de muncă pentru a putea executa în bune condiţii sarcinile ce le revin;
  2. Să respecte programul de lucru, să înceapă şi să termine lucrul la orele fixate pentru acesta;
  3. Salariaţii sunt obligaţi să se prezinte la lucru înainte de începerea programului, astfel încât activitatea să poată continua normal, fără întârzieri sau întreruperi;
  4. Să înştiinţeze conducătorii locului de muncă în termen de maximum 48 ore cu privire la motivul absentării de la program şi să prezinte documentul justificativ (concediu medical sau alte documente) în termen de 48 ore de la încetarea stării de incapacitate;
  5. Pentru întărirea stării disciplinare în unitate se va proceda la desfacerea contractului individual de muncă;
  6. Să nu părăsească locul de muncă fără aprobarea şefului ierarhic superior, în cazul neprezentării schimbului, persoana încadrată în muncă are obligaţia să anunţe şeful ierarhic pentru a fi luate măsurile necesare, dar nu va părăsi locul de muncă fără aprobare;
  7. Să predea instalaţia, utilajul sau maşina către lucrătorul din schimbul următor în prezenţa conducătorului locului de muncă ce preia activitatea;
  8. Să respecte instrucţiunile tehnologice, normele de muncă şi prescripţiile de calitate stabilite;
  9. Să-şi însuşească şi să respecte procesul tehnologic de la locul de muncă în cadrul căruia îşi desfăşoară activitatea;
  10. Să-şi ridice necontenit calificarea profesională, nivelul de cunoştinţe tehnico-ştiintifice, să frecventeze şi să absolve cursurile de perfecţionare organizate sau recomandate de unitate;
  11. Să cunoască caracteristicile constructive şi funcţionale ale instalaţiilor, utilajelor şi maşinilor cu care lucrează și să le folosească la parametrii de funcţionare prevăzuţi în documentaţia tehnică;
  12. Să asigure, potrivit prescripţiilor tehnice, supravegerea permanentă a instalaţiilor, utilajelor, maşinilor şi a celorlalte mijloace tehnice încredinţate, să verifice buna funcţionare a dispozitivelor de siguranţă;
  13. Să respecte normele de sănătate și securitate în muncă, pe cele privind folosirea echipamentului de protecţie, precum şi normele de prevenire şi stingere a incendiilor;
  14. Să ia măsuri urgente de lichidare a avariilor şi accidentelor potrivit programelor întocmite în acest scop, să stea la dispoziţia unităţii sau să se prezinte în cel mai scurt timp la serviciu, în caz de avarii sau alte necesităţi urgente;
  15. Să aducă de îndată la cunoştinţa conducătorului locului de muncă orice neregulă, defecţiune, anomalie sau altă situaţie de natură să constitue un pericol, pe care o constată la locul de muncă, precum şi orice încălcare a normelor de protecţie a muncii sau de prevenire a incendiilor;
  16. Să nu fumeze sau să introducă în unitate ţigări, chibrituri, brichete, materiale sau produse care ar putea provoca incendii sau explozii la locurile de muncă în care fumatul sau introducerea acestora este oprită;
  17. Să nu execute lucrări personale în unitate;
  18. Să folosească în mod eficient materiile prime, materialele, combustibilul evitând risipa şi să ia măsuri pentru sporirea gradului de valorificare a acestora;
  19. Să apere, prin orice mijloace legale, bunurile din proprietatea unităţii şi să anunţe de îndată organele de poliție şi şefii ierarhici, dacă are cunoştinţă despre săvârşirea unor fapte de natură să prejudicieze unitatea;
  20. Să nu comunice în timpul cât are contract de angajat şi cinci ani după, unor terţe părți sau persoane, fără acceptul scris al conducerii instituţiei, informaţii considerate secret de serviciu. Pe lângă secretele de serviciu, salariatul este obligat să nu divulge date despre salariul realizat, condiţiile personale de salarizare;
  21. Strâns legat de aceste obligaţii, salariatul nu are voie să furnizeze informaţii care pot dăuna reputaţiei şi credibilităţii Primăriei comunei NĂSTURELU (chiar dacă aceste informaţii pot fi dovedite a fi adevărate), decât în condiţiile prevăzute de lege;
  22. Să respecte regulile de acces în locurile de muncă unde intrarea este permisă numai în anumite condiţii;
  23. Să aibă o comportare corectă în cadrul relaţiilor de serviciu, să promoveze raporturile de întrajutorare cu toți membrii colectivului de lucru;
  24. Persoanele încadrate, care, prin natura funcţiilor, vin în contact cu publicul, trebuie să aibă o ținută şi o comportare corespunzătoare, să dea dovadă de solicitudine şi principialitate şi să rezolve toate problemele în spiritul legalităţii;
  25. Este interzis ca salariatul să pretindă şi să primească bani, daruri sau alte avantaje pentru a acţiona contrar obligaţiilor lui. Acest lucru este valabil chiar şi atunci când, prin primirea de foloase necuvenite, societatea nu a fost păgubită în mod direct;
  26. Orice salariat din aparatul de specialitate al Primarului, fără acordul Conducerii unităţii, nu are voie să facă comerţ în interesul lui sau în contul altcuiva, în activităţi de vânzare – cumpărare – intermediere, ce pot intra în concurenţă cu activităţile Primăriei;
  27. Să menţină ordinea şi curăţenia la locul de muncă;
  28. Să nu introducă şi să nu consume în unitate băuturi alcoolice sau să faciliteze săvârşirea acestor fapte. Va anunţa de îndată conducătorul locului de muncă sau şefii ierarhici superiori în situaţii în care are cunoştinţă de astfel de fapte;
  29. Este interzisă practicarea jocurilor de noroc în perimetrul instituției, precum şi manifestaţiile sportive şi culturale în timpul orelor de program şi de asemenea, se interzice introducerea, răspândirea sau afişarea oricăror materiale propagandistice, politice;
  30. Are obligatia de a respecta normele securității și sănătății în muncă, conform Legii nr.319/2006, cu modificările și completările ulterioare, precum și a altor acte normative care reglementează acest aspect;
  31. Respectă normele PSI, conform legislației în vigoare.

 

Aspecte legate de Sănătate și Securitate în muncă:

  1. Fiecare lucrător își va desfăşura activitatea, în conformitate cu pregătirea şi instruirea sa, precum şi cu instrucţiunile primite din partea angajatorului, astfel încât să nu expună la pericol de accidentare sau îmbolnăvire profesională atât propria persoană, cât şi alte persoane care pot fi afectate de acţiunile sau omisiunile sale în timpul procesului de muncă;
  2. În acest scop lucrătorii au următoarele obligaţii:
  3. la intrarea în schimb se vor prezenta odihniți, echipați cu echipament individual de protecție;
  4. participă la toate instructajele în domeniul sănătății și securității în muncă și P.S.I. precum și la orice acțiune inițiată în domeniul sănătății și securității în muncă și P.S.I.;
  5. își însuşește şi respectă prevederile legislației din domeniul securității și sănătății în muncă şi măsurile de aplicare a acestora;
  6. în incinta unității și secțiilor circulă pe căile de circulație și acces stabilite în acest sens și evită circulația în locuri periculoase;
  7. utilizează corect maşinile, aparatura, uneltele, substanţele periculoase, echipamentele de transport şi alte mijloace de producţie;
  8. nu procedează la scoaterea din funcţiune, la modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate proprii, în special ale maşinilor, aparaturii, uneltelor, instalaţiilor tehnice şi clădirilor, şi să utilizeze corect aceste dispozitive;
  9. înaintea punerii în funcțiune a utilajelor, instalațiilor și dispozitivelor cu care urmează să lucreze, verifică starea lor tehnică comunicând șefilor ierarhici deficiențele constatate;
  10. comunică imediat angajatorului şi/sau lucrătorilor desemnaţi orice situaţie de muncă despre care au motive întemeiate să o considere un pericol pentru securitatea şi sănătatea lucrătorilor, precum şi orice deficienţă a sistemelor de protecţie;
  11. aduce la cunoştinţa conducătorului locului de muncă și/sau angajatorului accidentele suferite de propria persoană;
  12. oprește lucrul la apariţia unui pericol iminent de producere a unui accident şi informează de îndată conducătorul locului de muncă;
  13. refuză întemeiat executarea unei sarcini de muncă dacă aceasta ar pune în pericol de accidentare sau îmbolnăvire profesională persoana sa sau a celorlalţi participanţi la activitate;
  14. refuză executarea altor operații decât cele pentru care au fost instruiți corespunzător de șeful ierarhic;
  15. refuză executarea de lucrări pentru care nu au calificarea și instruirea corespunzătoare;
  16. nu efectuează remedieri la mașinile și utilajele pentru care nu au calificare corespunzătoare;
  17. utilizează corect echipamentul individual de protecţie acordat şi, după utilizare, îl înapoiazî sau îl pune la locul destinat pentru păstrare; este interzisă folosirea acestuia în afara unității sau înstrăinarea sub orice formă;
  18. cooperează cu angajatorul şi/sau cu lucrătorii desemnati, atât timp cât este necesar, pentru a permite angajatorului să se asigure că mediul de muncă şi condiţiile de lucru sunt sigure şi fără riscuri pentru securitate şi sănătate, în domeniul său de activitate;
  19. cooperează cu angajatorul şi/sau cu lucratorii desemnati, atât timp cât este necesar, pentru a face posibilă realizarea oricăror măsuri sau cerinţe dispuse de către inspectorii de muncă şi inspectorii sanitari, pentru protecţia sănătăţii şi securităţii lucrătorilor;
  20. oferă relaţiile solicitate de către inspectorii de muncă şi inspectorii sanitari.

 

 

  1. SFERA RELAŢIONALĂ A TITULARULUI POSTULUI
  2. Sfera relațională internă:
  3. a) Relații ierarhice :

– subordonat față de: Primar, viceprimar, secretar;

– superior pentru: – ;

  1. b) Relații funcţionale : – cu personalul din compartimentele din cadrul serviciului;
  2. c) Relații de control: – ;
  3. d) Relații de reprezentare: – .
  4. Sfera relațională externă:
  5. a) cu autorități și instituții publice;
  6. b) cu organizații internaționale;
  7. c) cu persoane juridice private.

          

Intocmit,

Numele si prenumele

Functia

Semnatura

Data intocmirii

Luat la cunostinta de catre ocupantul postului,

Numele si prenumele:

Data

Semnatura