Nr. 7176/19.12.2024
ANUNȚ CONCURS
Subscrisa PRIMĂRIA COMUNEI NĂSTURELU, cu sediul în Str. Giurgiului, nr. 154, sat Năsturelu, Comuna Năsturelu, Județul Teleorman, având codul unic de înregistrare/codul de identitate fiscală 4781141, prin Dănuț Florin CRISTEA – Primar, având în vedere prevederile Hotărârea Guvernului nr. 1336/08.11.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, respectând prevederile art. VII, alin. (2) lit. a) din OUG nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, cu modificările și completările ulterioare, organizează concurs de recrutare în data de 31.01.2025, la ora 1000 – proba scrisă şi în data de 06.02.2025, ora 1000 – interviul pentru ocuparea unui post contractual de execuţie vacant de muncitor calificat – electrician, treapta IV, duratã nedeterminatã, cu normã întreagă, Compartimentul PARC AGREMENT ÎN AER LIBER.
Durata normală a timpului de lucru este de 8 h/zi, respectiv 40 h/săptămână.
Concursul constă în trei etape: selecţia dosarelor de înscriere, proba scrisă şi interviu.
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul instituţiei – str. Giurgiului, nr. 154, sat Năsturelu, comuna Năsturelu, județul Teleorman, în termen de 10 zile lucrătoare de la data afişãrii anunţului (pânã la data de 21.01.2025, inclusiv).
Selecția dosarelor are loc la data de 23.01.2025.
Proba scrisă are loc la data de 31.01.2025, ora 1000.
Proba interviu are loc la data de 06.02.2025, ora 10.
După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă şi interviu, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise şi a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
Condiţii generale de participare la concurs:
Concursul se organizează pentru ocuparea unui post contractual de execuţie vacante de muncitor calificat – electrician, treapta IV – Compartiment PARC AGREMENT ÎN AER LIBER din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Năsturelu. Proba scrisă și interviul se vor susține la sediul Primăriei Năsturelu din Str. Giurgiului, nr. 154, sat Năsturelu, Comuna Năsturelu, Județul Teleorman,
Condițiile necesare și obligatorii pentru ocuparea postului:
- Candidații trebuie să îndeplinească toate condițiile generale prevăzute de art. 15 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, modificată și completată;
- b) Condiții specifice: – studii medii generale;
– condiţii de vechime în muncă de minim 5 ani;
– să facă dovada absolvirii unui curs în specialitatea electrician;
– documente doveditoare referitoare la indeplinirea condițiilor specifice.
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește următoarele condiții prevăzute de art. 15 din H.G. 1336/28.10.2022, cu modificările și completările ulterioare:
a)are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;- b)cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- c)are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii 53/2003– Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- d)are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- e)îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- f)nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
- g)nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
- h)nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 (2)din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Bibliografia și tematica în vederea participării la concurs
Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicările, modificările şi completările acestora:
Bibliografia și tematica în vederea participării la concurs sunt următoarele:
- Legea nr. 319/2006 privind securitatea si sãnãtatea în muncã, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica CAP. III Obligaţiile angajatorilor – SECŢIUNEA a-4-a – Alte obligaţii ale angajatorilor – art. 12; CAP. IV Obligaţiile lucrãtorilor – art. 22, art. 23;
- G. nr. 1425/2006 – pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 319/2006 privind securitatea şi sãnãtatea în munca, republicatǎ, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica: CAP. V Instruirea lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă și CAP. VI Pericol grav şi iminent şi zone cu risc ridicat şi specific;
- OUG nr. 57 /2019 privind codul admnistrativ, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica: Partea a VI-a -TITLUL III- Personalul contractual din autoritățile şi instituțiile publice, Capitolul I – Prevederi generale aplicabile personalului contractual din autoritățile şi instituțiile publice;
- Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, cu modificările ulterioare, cu tematica Durata timpului de muncă, Răspunderea disciplinară;
- Ordinul nr. 2741/2011 privind aprobarea reglementării tehnice Normativ pentru proiectarea, execuţia şi exploatarea instalaţiilor electrice aferente clădirilor, indicativ I 7 – 2011 – Anexa (Publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 802 bis), cu modificările și completările ulterioare, cu tematica: – CAPITOLUL 5 Alegerea şi montarea echipamentelor electrice 5.1 Reguli generale 5.4 Instalaţii electrice pentru prize şi iluminat normal – CAPITOLUL 9 Prevederi generale pentru exploatarea instalaţiilor electrice 9.1 Principii fundamentale 9.2 Proceduri de exploatare curentă 9.3. Proceduri de lucru 9.4 Proceduri de întreţinere
Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul Primăriei municipiului Năsturelu şi trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 35 Hotărârea Guvernului nr. 1336/08.11.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare:
- a)formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa 2 din H.G. nr. 1336/2022;
- b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
- c)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- d)copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
- e)copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
- f)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- g)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- h)certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 (2)din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
- i)curriculum vitae, model comun european;
- j) alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului, conform condițiilor specifice.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituției, pe site-ul www.primaria-năsturelu.ro sau la numărul de telefon 0247368807, Secretar general U.A.T..
PRIMAR,
DĂNUȚ FLORIN CRISTEA
ROMANIA ANEXA Nr. 1
Judetul Teleorman La Contractul idividual de muncă nr. din
PRIMĂRIA COMUNEI NĂSTURELU
APROB
PRIMAR,
CRISTEA DĂNUȚ FLORIN
FIȘA POSTULUI
- INFORMAȚII GENERALE PRIVIND POSTUL
- Nivelul postului : functie contractuală de executie;
- Denumirea postului : muncitor calificat ELECTRICIAN ;
- Gradul/Treapta profesional/profesională:
- Scopul principal al postului: îndeplinirea sarcinilor aferente postului.
- CONDIȚII SPECIFICE PENTRU OCUPAREA POSTULUI
- Studii de specialiate: Studii generale;
- Perfectionari (specializari): ;
- Cunoștințe de operare/programare pe calculator(necesitate și nivel) : nu este cazul;
- Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: nu este cazul;
- Abilităţi, calităţi şi atitudini necesare: spirit practic şi de observaţie, inteligenţă, logică, putere de concentrare, atenţie distributivă; să poată lucra sub presiunea timpului, adesea în condiţii de stres; o bună cultură generală şi profesională;
- Cerințe specifice: persoană de gen masculin, aviz psihologic.
- ATRIBUȚIILE POSTULUI
ATRIBUȚII:
ELECTRICIAN
Pentru realizarea unei sarcini de munca , electricianul executa actiuni ce trebuie efectuate prin intermediul mijloacelor de productie si in anumite conditii de mediu, pentru realizarea scopului procesului de munca, dupa cum urmeaza :
- isi insuseste precis ce operatie are de manuit;
- face necesarul de material solicitand sa fie aprovizionat la timp cu tot ce este necesar executarii lucrarii,
- raspunde de sculele , utilajele,aparatele,dispozitivele,uneltele pe care le are in primire ,
- intrerupe tensiunea si separa instalatia sau partea de instalatie , dupa caz, la care urmeaza sa lucreze,
- Identifica instalatia sau partea din instalatie in care urmeaza a se lucra,
- Verifica lipsa tensiunii si legarea imediata a instalatiei sau a partii de instalatie la pamant si in scurtcircuit,
- Delimiteaza corespunzator conform G.P.M. zona de lucru,
- Se asigura impotriva accidentelor de natura neelectrica care ar putea surveni pe parcursul executarii lucrarii,
- Verifica integritatea izolatiei ,ingradirilor,starea carcaselor,
- Verifica instalatiile de protectie prin legare la nul si/sau legare la pamant,
- Verifica echipamentul de protectia muncii,
- Executa legaturile la pamant si in scurtcircuit in zona de lucru,
- Autorizeaza accesul de lucru cu foc deschis daca lucrarea o impune,
- In caz de accident de munca informeaza primul administratorul despre eveniment ,
- Are grija la folosirea aparatelor electrice portabile sau fixe sa se conecteze la instalatia de legare la
- Verfica daca schelele de lucru interioare si exterioare sunt instalate pe suprafete nivelate si curate,daca lucrarea de executat presupune schele,
- Are grija sa evite concentrarile de materiale si de oameni intr-un singur loc,daca lucrarea este la inaltime,are grija ca materialele sa fie depozitate pentru a nu impiedica accesul si operatiile de transport,
- Isi insuseste si respecta prin prelucrarea normelor de protectia muncii regulile de tehnica a securitatii muncii pentru toate lucrarile efectuate
- Respecta normele de protectia muncii si de sanatate potrivit reglementarilor in vigoare ;
- Respecta Regulamentul de Ordine Interioara si Regulamentul de Functionare al unitatii
- Raspunde de intocmirea corecta a sarcinilor conform fisei postului;
- Pastreaza confidentialitatea datelor la care are acces
- remediaza defectiunilela utilajele din unitate ( robot de bucatarie, masini de spalat, uscatoare, cazane, pompe de apa, satii de apa calda)
-intretine si remediaza defectiunile aparute pe parte electrica in unitate ( prize, intrerupatoare, dulii, becuri)
- Executa operatiuni si lucrari care vizeaza instalatiile electrice, utilajele si instalatiile tehnologice exixtente in unitate, in scopul asigurarii functionalitatii acestora in conditii optime si al prevenirii defectiunilor de natura
-Efectueaza lucrari de intretinere, reparatii si inlocuire la instalatii de complexitate medie din unitate Conecteaza la instalatia de impamantare aparatele electrice portabile sau fixe in cazul folosirii acestora.
- Executa lucrari de intretinere a componentelor de actionare si comanda a utilajelor si instalatiilor
- Efectueaza controlul final al instalatiilor de automatizare, inclusiv executarea panourilor de asimilare necesare verificarii acestor instalatii
- Inainte de inceperea fiecarei lucrari, delimiteaza zona de lucru, conform normelor de securitate si sanatate a muncii, intrerupe tensiune verifica lipsa tensiunii si legarea la pamant si in scurt
-Se asigura impotriva accidentelor de natura neelectrica care ar putea servi pe parcursul executarii lucrarii.
-Participa la constructia tablourilor de distributie.
-Monteaza corpurile electrice de iluminat.
-Executa lucrari speciale in conditii normale de lucru, precum si la instalatii simple de automatizare.
- Remediaza defectiunile provocate de scurtcircuit in instalatii electrice si ia masuri pentru prevenirea
- Verifica periodic integritatea izolatiilor si starea carcaselor, fiind responsabil de securitatea echipamentelor
- Verifica daca schelele de lucru interioare si exterioare sunt instalate pe suprafete nivelate si curate, daca lucrarea de executat presupun schele;
- Raspunde cu operativitate la solicitarile sectiilor atunci cand apar defectiuni din punct de vedere electric ale utilajelor sau
- Informeaza la timp referitor la lucrarile ce trebuie realizate, raspunde prompt la solicitarile colegilor si sefilor
- Asigura si mentine functionalitatea Grupului Electrogen in mentenanta sau in caz de avarie;
- Executa lucrari de reparare a aparatelor casnice (fier de calcat, aspiratoare, masini de spalat, semiautomate-automate, ventilator etc.), aflate in dotarea unitatii, (daca nu sunt de competenta serviciilor cu care unitatea are contract de service sau RENEL), asigurand securitatea tuturor echipammentelor
- Executa conform normelor NTS ale MIR * cel puţin anual revizia punctului de alimentare cu energie electrica (Bare, aparate, cabluri, capat terminal, relee, ).
- Verifica și asigura securitatea echipamentelor
- In sezonul de iarna, participa efectiv la dezapezire actionand pentru degajarea principalelor cai de acces (acces auto, trotuare pietonale, depozite, ateliere, tabloul general de distibutie electica ).
Curatenie zilnica la locul de munca si pe eventualele sectoare trasate de seful direct.
RESPONSABILITĂŢI COMUNE
-Respectă programul de lucru şi semnează condica de prezenţă la venire şi plecare.
-Are obligaţia de a se prezenta la serviciu în deplină capacitate de munca.
-Este interzis venirea la serviciu sub influenţa băuturilor alcoolice sau introducerea şi consumarea lor în societate în timpul orelor de muncă.
-Respectă confidenţialitatea tuturor aspectelor legate de locul de muncă indiferent de natura acestora, orice declaraţie publică cu referire la locul de muncă fiind interzisă, fără acordul conducerii.
-Se va abţine de la orice faptă care ar putea aduce prejudicii serviciului.
-Efectuează controlul medical periodic conform programării şi normelor în vigoare.
-Cunoaşte şi respectă normele de sănătate, securitate şi igienă în muncă, normele de prevenire şi stingere a incendiilor şi de acţiune în caz de urgenţă, precum şi normele de protecţie a mediului înconjurător.
-Cunoaşte şi respectă R.O.F. şi R.O.I. ;
-Cunoaşte şi aplică normele interne şi procedurile de lucru privitoare la postul său.
-Va răspunde de păstrarea secretului de serviciu precum şi de păstrarea secretului datelor şi al informaţiilor cu caracter personal deţinute sau la care are acces ca urmare a executării atribuţiilor de serviciu.
-Sesizează conducătorul instituției sau viceprimarul asupra oricăror probleme apărute pe parcursul derulării activităţii.
-Utilizează corect dotările postului fără să îşi pună în pericol propria existenţă sau a celorlalţi angajaţi, aduce la cunoştinţă sefului de serviciu orice defecţiune şi întrerupe activitatea până la remedierea acesteia.
-Cunoaşte şi participă la îndeplinirea politicii şi a obiectivelor calităţii serviciului;
-Îndeplineşte orice alte sarcini stabilite pe cale ierarhic superioară, în conformitatea cu legislaţia în vigoare în limita competenţelor profesionale.
-Va respecta programul de funcţionare în conformitate cu atribuţiile din prezenta fişă a postului: 08:00-16:00.
Atribuţiile şi răspunderile ce le revin lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, apărării împotriva incendiilor şi a situaţiilor de urgenţă
- Asigură respectarea normelor de securitate şi sănătate în muncă în conformitate cu
- Legea 319/2006, cap. IV, art.22 şi art.23, şi a normelor PSI .
- Fiecare lucrător trebuie să îşi desfăşoare activitatea în conformitate cu pregătirea şi instruirea sa, precum şi cu instrucţiunile primite din partea angajatorului, astfel încât să nu expună la pericol de accidentare sau îmbolnăvire profesională atât propria persoana cât şi alte persoane care pot fi afectate de acţiunile sau omisiunile sale în timpul procesului de muncă.
În acest scop, lucrătorii au următoarele obligaţii:
- Să utilizeze corect maşinile, aparatura, uneltele, substanţele periculoase, echipamentele de transport şi alte mijloace de muncă;
- Să utilizeze corect echipamentul individual de protecţie acordat şi după utilizare, să îl înapoieze sau să îl pună la locul destinat pentru păstrare;
- Să nu procedeze la scoaterea din funcţiune, la modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate proprii, în special ale maşinilor, aparaturii, uneltelor, instalaţiilor tehnice şi clădirilor şi să utilizeze corect aceste dispozitive;
- Să comunice imediat angajatorului/lucrătorilor desemnaţi orice situaţie de muncă despre care au motive întemeiate să o considere un pericol pentru securitatea şi sănătatea lucrătorilor, precum şi orice deficienţă a sistemelor de protecţie;
- Să aducă la cunoştinţa conducătorului locului de muncă şi/sau angajatorului accidentele suferite de propria persoană;
- Să coopereze cu angajatorul si/sau cu lucrătorii desemnaţi, atât timp cât este necesar, pentru a face posibila realizarea oricăror măsuri sau cerinţe dispuse de către inspectorii de munca si inspectorii sanitari, pentru protecţia sănătăţii şi securităţii lucrătorilor;
- Să coopereze, atât timp cât este necesar, cu angajatorul şi/sau lucrătorii desemnaţi, pentru a permite angajatorului sa se asigure ca mediul de munca si condiţiile de lucru sunt sigure şi fără riscuri pentru securitate şi sănătate, în domeniul său de activitate;
- Să îşi însuşească şi să respecte prevederile legislaţiei din domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă şi măsurile de aplicare a acestora;
- Să dea relaţiile solicitate de către inspectorii de munca şi inspectorii sanitari;
- Să respecte regulile şi masurile de apărare împotriva incendiilor aduse la cunoştinţă de conducătorul locului de munca şi să nu efectueze modificări neautorizate ale sistemelor şi instalaţiilor de apărare împotriva incendiilor;
În cazul apariţiei unui pericol grav si/sau iminent (situaţii de urgenţă, avarii, incendii, explozii, etc.), să acţioneze conform procedurii pentru eliminarea sau diminuarea efectelor produse;
- Să respecte semnificaţiile indicatoarelor şi marcajelor referitoare la securitatea muncii, prevenirea incendiilor.
- Aduce la cunoştinţa conducerii firmei producerea oricărui eveniment în timpul executării serviciului.
Fiecare salariat are, la locul de muncă, următoarele obligaţii principale, pe linie de apărare împotriva incendiilor:
- a) să respecte regulile şi măsurile de apărare împotriva incendiilor, aduse la cunoştinţă, sub orice formă, de administrator sau de conducătorul instituţiei, după caz;
- b) să utilizeze substanţele periculoase, instalaţiile, utilajele, maşinile, aparatura şi echipamentele, potrivit instrucţiunilor tehnice, precum şi celor date de administrator sau de conducătorul instituţiei, după caz;
- c) să nu efectueze manevre nepermise sau modificări neautorizate ale sistemelor şi instalaţiilor de apărare împotriva incendiilor;
- d) să comunice, imediat după constatare, conducătorului locului de muncă orice încălcare a normelor de apărare împotriva incendiilor sau a oricărei situaţii stabilite de acesta ca fiind un pericol de incendiu, precum şi orice defecţiune sesizată la sistemele şi instalaţiile de apărare împotriva incendiilor;
- e) să coopereze cu salariaţii desemnaţi de administrator, după caz, respectiv cu cadrul ethnic specializat, care are atribuţii în domeniul apărării împotriva incendiilor, în vederea realizării măsurilor de apărare împotriva incendiilor;
- f) să acţioneze, în conformitate cu procedurile stabilite la locul de muncă, în cazul apariţiei oricărui pericol iminent de incendiu;
- g) să furnizeze persoanelor abilitate toate datele şi informaţiile de care are cunoştinţă, referitoare la producerea incendiilor.
În caz de incendiu ia măsuri de stingere şi salvare a bunurilor, anunţă pompierii şi conducerea firmei.
- Anunţă poliţia în legătură cu orice faptă de natură a prejudicia patrimoniul firmei şi dă concursul pentru îndeplinirea misiunilor ce-i revin poliţiei pentru prinderea infractorilor.
- Să nu părăsească locul de muncă decât cu acordul şefului direct.
- Să se prezinte la serviciu apt mental şi fizic pentru îndeplinirea sarcinilor de serviciu;
- Să nu se prezinte la serviciu în stare de ebrietate şi să nu consume băuturi alcoolice sau substanţe halucinogene în timpul programului;
Lucrătorii depistaţi în timpul programului că au consumat băuturi alcoolice vor fi sancţionaţi administrativ şi/sau disciplinar potrivit Regulamentului de Ordine Interioară.
Lucrătorii aflaţi sub influenţa alcoolului, care au fost implicaţi în producerea unui eveniment, în timpul programului de lucru, vor suporta toate consecinţele ce decurg din nerespectarea prevederilor legale şi vor răspunde material, disciplinar, contravenţional sau penal pentru vătămarea propriei persoane sau a altor participanţi la procesul de muncă, precum şi pentru remedierea echipamentelor de muncă avariate sau a produselor deteriorate.
- Să respecte traseul de deplasare înscris în fişa de instruire individuală în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
- Să respecte atribuţiile din fişa postului;
- Să poarte echipamentul de protecţie pe care l-a primit;
- Să fie instruit de către şeful locului de muncă în vederea utilizării corecte a echipamentului individual de protecţie;
- La plecarea de la sediu să fie atent la coborârea scărilor, la deplasarea pe culoare, să nu execute alte operaţii ce îi distrag atenţia în timp ce se deplasează;
- La deplasarea pe drumurile publice să respecte regulile de circulaţie din Codul Rutier;
- Să nu alerge după mijloacele de transport în comun;
- Să nu urce şi să nu coboare din mijlocul de transport în timpul mersului;
- Să aştepte sosirea mijlocului de transport în spaţiile special amenajate;
- Să se prezinte la controlul medical periodic;
- Să nu introducă în priză cordoane electrice fără ştecher sau cu ştecherul defect;
- Să nu încarce instalaţiile electrice peste sarcina admisă;
- Să nu intervină în reparaţia aparaturii electrice, nefiind autorizat pentru aceasta.
- SFERA RELAŢIONALĂ A TITULARULUI POSTULUI
- Sfera relațională internă:
- a) Relații ierarhice :
– subordonat față de: Primar, viceprimar, secretar;
– superior pentru: – ;
- b) Relații funcţionale : – cu personalul din compartimentele din cadrul serviciului;
- c) Relații de control: – ;
- d) Relații de reprezentare: – .
- Sfera relațională externă:
- a) cu autorități și instituții publice;
- b) cu organizații internaționale;
- c) cu persoane juridice private.
Intocmit,
Numele si prenumele
Functia
Semnatura
Data intocmirii
Luat la cunostinta de catre ocupantul postului,
Numele si prenumele:
Data
Semnatura